Вінницький національний технічний університет

[UA]
[UA][RU][EN]
  • Фонтан

    Найкраще місце де студенти можуть відпочити на перерві - це фонтан...

  • Арка

    Арка - прикраса другого корпусу університету

  • Культура

    Високий рівень культури наших студентів. Студенти танцюють, співають, грають на музичних інструментах...

  • Cisco

    У нашому університеті знаходяться Cisco і Microsoft Академії...

  • Спорт

    Футбол, волейбол, баскетбол, боротьба, бокс, легка атлетика, шахи...

  • Фонтан

    Найкраще місце де студенти...
  • Арка

    Арка - прикраса другого корпусу...
  • Культура

    Високий рівень культури наших студентів...
  • Cisco

    У нашому університеті знаходяться Cisco...
  • Спорт

    Футбол, волейбол, баскетбол, боротьба...

Голосування

Як вам новий сайт?
 

ЗАЛІЗНИЙ ПІДПРИЄМЕЦЬ

 

Вперше у Вінниці у нашому університеті відбувся І етап міжнародного чемпіонату з ділової гри «Залізний підприємець»

 

Проводиться він Національним дослідницьким університетом «Вища Школа Економіки» (Москва), бізнес-інкубаторами HSE.Inc й GrowthUP. Вінницький етап пройшов за підтримки компанії EPAM Systems Ukraine. Видати завдання студентам приїхала з Москви представник компанії Mail.ru Мадіна Таюпова.

 

Ділова гра «Залізний підприємець» — це можливість для студентів 3-5 курсів різних спеціальностей (фінанси, аудит, економіка, маркетинг та інформаційні технології) спробувати себе в ролі підприємця, познайомитися з активними і успішними людьми, набути вмінь роботи в команді і навичок бізнес-аналізу, навчитися презентувати проект перед інвесторами та отримати знання, необхідні для підприємця або бізнес-аналітика. Участь у грі — це завжди напружена робота, азарт, креативні ідеї та яскраві враження! Але найголовніше для учасника — можливість знайти однодумців і почати роботу над реальними бізнес-проектами!

 

Команди, які складаються з 4-5 учасників, мають розробити бізнес-ідею на основі інноваційної технології. Слід придумати якомога більше ідей застосування технології і вибрати з них найперспективнішу з комерційної точки зору. Для обраної ідеї учасники розробляють бізнес-модель, оцінюють обсяг передбачуваного ринку, визначають цільову аудиторію, розробляють методи просування нового продукту, готують презентацію у Power Point.

 

І все це потрібно встигнути за годину! Потому команди в форматі elevator pitch (3-х хвилинний виступ) презентують свої бізнес-ідеї журі, яке обирає переможців.

 

Дві команди-переможниці отримують право виступити у Всеукраїнському фіналі в Києві. А вже дві кращі команди з України їдуть на фінал у Москву, де змагатимуться зі студентами з країн СНД.

 

Із 18-ти зареєстрованих команд до змагань допустили лише 11. Учасники головним чином із Інституту інформаційних технологій та комп’ютерної інженерії й Інститут менеджменту.

 

Протягом години команди мали вигадати бізнес з напрямку освіта у сфері ІТ; запропонувати формат освіти для сучасних ІТ-кадрів, який відповідав би сучасним вимогам і базувався на сучасних ІТ-технологіях; вибрати і обґрунтувати найбільш ефективну бізнес-модель освіти; визначити партнерів та схеми взаємовигідної співпраці з ними.

 

Завдання виявилося досить несподіваним, адже перед змаганнями йшлося про презентацію нової технології, для якої треба було винайти цікаві і ефективні у фінансовому та соціальному сенсі застосування, що більше відповідало напрямку навчання учасників.

 

Утім робота одразу закипіла бурхливо. Цікаво було спостерігати за командами, учасники яких дуже емоційно висували та відстоювали свої пропозиції перед товаришами. Час минув надзвичайно швидко. Як і презентації, на які відводилося лише по три хвилини. Це виявилось суттєвою перепоною для багатьох команд, що не зуміли чітко і лаконічно сформулювати свої ідеї. Але кожна команда винайшла власні особливі пропозиції.

 

Міжнародне журі у складі Дмитра Жукова, члена координаційного центру з упровадження економічних реформ в Україні (Київ), Мадіни Таюпової (Mail.ru, Москва), Ігоря Стевурака  (GrowthUP, Київ), Ірини Барчук (EPAM Systems Vinnitsa) та Володимира Месюри (Вінницький національний технічний університет) визначило переможців:

 

1 місце – команда Humbacker

Воєділова Дарія

ІнМ

Контарєв Максим

ІнІТКІ

Лісовик Дмитро

ІнІТКІ

Ліщенко Тарас

ІнІТКІ

Мельник Інна

ІнМ

 

— Тема пропонувалась не нова, тому важко було придумати щось оригінальне. Наша програма реалізує навчання на стику сфер: менеджмент, оптоелектроніка, комп'ютерні науки. Нам вдалось обґрунтувати універсальність ідеї та актуальність її для будь-якого фаху. Головним фактором нашої перемоги були креативні та нестандартні ідеї кожного учасника команди, які вдалось вдало реалізувати в проекті! — Каже Тарас Ліщенко, команда Humbacker. — Суть проекту: організація є посередником між вишами, фірмами і студентами. Є веб-портал. Студент реєструється на курс. Перших 2 дні тижня студент навчається по Інтернет-курсу з вибраної ним спеціальності за матеріалами, підготовленими експертом. Після освоєння матеріалу в наступні дні тижня студент з’єднується з іншим студентом відеодзвінком і вони діляться своїми знаннями. У кінці місяця вони діляться на команди і їм надається мініпроект. У кінці року екзамен. Три частини курсу. Перша безкоштовна. Після завершення курсу резюме автоматично подається в компанії, які вказав при вступі студент. Компанії вносять гроші для доступу для порталу, аби їм регулярно надходили резюме.

 

2 місце – команда Lolipop:

Вернигора Володимир

ІнІТКІ

Жухевич Тетяна

ІнМ

Педоренко Євген

ІнІТКІ

Трунова Сніжана

ІнМ

Яцик Володимир

ІнІТКІ

 

Володимир Вернигора, команда Lolipop:

— Ключові ідеї нашого проекту базувались на досвіді слухання он-лайн курсів від Каліфорнійського політеху та Флоридського університету. Як довів ще МІТ: курси мають бути безкоштовними для слухачів, адже мало хто захоче платити за курс невідомої якості. Отож, що роблять курси — піднімають рейтинг університету. Головною ідеєю проекту було створення системи, завдяки якій майбутній лектор міг би налаштували прийом та перевірку домашніх завдань у кілька кликів мишкою та проведення лабораторних робіт (у них вони проходять ЗОВСІМ не так, як у нас) для тисяч (навіть не сотень!) студентів одночасно. Потім цю систему можна використовувати для проведення олімпіад з програмування, математики, фізики тощо.

 

3 місце – команда Tesoro:

Беспала Аліна

ІнІТКІ

Бендерук Юлія

ІнІТКІ

Гранік Михайло

ІнІТКІ

Журавель Олександр

ІнІТКІ

 

— Змагання здалися мені цікавими щодо створення й обговорення ідей. Слухати презентації інших команд іноді було не так цікаво. — Розповідає Михайло Гранік, команда Tesoro.Родзинка нашого проекту: це не просто навчальний проект, але ще й соціальний, адже в ньому теоретично можна обговорювати важливі події у світі освіти (якийсь аналог codeforces.com для ІТ-освіти в цілому). До того ж, цілком можлива комерціалізація за допомогою реклами. Ще один важливий аспект – російськомовність, орієнтованість на пострадянський простір. Слід також відзначити наявність рейтингової системи, яка, як відомо, дуже добре мотивує учасників. Ми увійшли в трійку призерів, адже: наша ідея не банальна, суттєво різниться від ресурсів, що виконують аналогічні функції; відповідає популярним нині брендам у світі ІТ (соціальні мережі, портативні пристрої тощо). До того ж ми були першою командою, яка здала презентацію, успішно вклалися у три хвилини elevator pitch і в терміни відповідей на питання. Хоча результат невтішний: ми не пройшли до наступного етапу.

 

— Неодноразово зауважували, якби пропонована нами соціальна мережа існувала, ми обов'язково були б там зареєстровані. А на вибір журі, на мою думку, вплинув той факт, що наша ідея вимагає досить великих витрат в реалізації і є досить глобальним проектом, на відміну від ідей команд-переможців. — Підтримує Михайла Юля Бендерук. — Гра настільки захопила, що були дуже налаштовані, щоб представити цікавий проект, якого немає на ринку освіти в сфері ІТ. Саме тому наша ідея і зацікавила журі більше, ніж ідеї інших команд, але, на жаль, не настільки, щоб ми змогли продовжити нашу гру далі.

 

Окрім призів дві перші команди отримали право участі у наступному етапі загань у Києві. До речі, учасники команд-переможниць — це активісти BEST-Vinnytsia. Їхнє вміння командної роботи та презентації своїх результатів викликало захоплення!

 

Але таких, хто програв, того дня не було: усі відчули азарт гри, захоплення «мозкового штурму», радість відчуття командної роботи.

 

Отож, запрошуємо всіх студентів до активної участі у подібних заходах, які надають неоціненного досвіду генерації ідей і навичок командної роботи!

 

Докладніше на сайті прес-центру ВНТУ

Фоторепортаж Сергія Маркова у фотогалереї університету

 

Публічна інформація

 

Детальніше...


DIPLOMA SUPPLEMENT

Детальніше...


СКРИНЬКА ДОВІРИ

Шановні студенти та співробітники!

У навчальних корпусах та гуртожитках ВНТУ постійно діють скриньки довіри, в яких ви можете залишити свої скарги, зауваження та пропозиції для поліпшення роботи університету.

 

Детальніше...


Електронні посібники ВНТУ

http://posibnyky.vntu.edu.ua

Детальніше...


Навчально-методична робота

http://metod.vntu.edu.ua

Детальніше...