Правила

Методичні рекомендації з правил проведення олімпіади

Кожній команді (3 студента) надається один комп'ютер.
Для розв’язання пропонується 10 - 15 задач різного рівня складності.
Тривалість змагання – 5 годин
(журі має право продовжити змагання у випадку непередбачених обставин).

Перевірка представлених розв’язань виконується під час змагань у автоматичному режимі.

Перевіряючі програми використовують різні методи контролю дотримання даних вимог. Команда, яка порушила ці умови – дискваліфікується.

Рішення учасників перевіряється на єдиному наборі тестів, що недоступний учасникам.

Розв’язанням задачі є файл з вихідним текстом програми, складеної на одній із дозволених мов програмування.

Забороняється приносити і використовувати інформацію в електронному вигляді, особисті комп'ютери або калькулятори.

У розв’язаннях задач забороняється: виводити будь-яку інформацію на екран; використовувати читання і запис векторів переривань; створювати і працювати з будь-якими файлами, за винятком тих, які явним чином вказані в умові задачі (вхідні і вихідні файли); працювати з підкаталогами; будь-яке використання мережевих засобів; використовувати будь-які інші засоби чи дії, які можуть порушити роботу програмного забезпечення олімпіади.

Команді, яка надіслала розв’язання на перевірку повідомляється, правильне воно чи ні.
Розв’язання правильне – якщо воно видає вірні відповіді на усі тести. Якщо розв’язання не правильне – повідомляється тип помилки.

Під час змагань учасники можуть задавати запитання стосовно умов задач. Якщо запитання некоректне або відповідь прямо випливає з умови задачі, журі відповідає «Без коментарів». Якщо журі погоджується, що в умові присутня неясність або помилка – про це повідомляється усім учасникам олімпіади.

Виграє команда, яка розв’язала найбільшу кількість задач. У разі рівності кількості розв’язаних задач, виграє команда з найменшим сумарним часом їх розв’язання з додаванням 20 хвилин за кожне відправлене неправильне розв’язання (враховується тільки для розв’язаних задач).

Під час змагань учасники та гості можуть переглядати на табло поточні результати усіх команд.

Приклад таблиці результатів:

Місце

Команда

А

В

С

D

E

F

G

Розв’язано

Час

1

VNTU[wRabbits]

+1

(1:03)

+

(0:07)

+

(4:03)

-2

+4

(2:30)

+

(0:11)

+1

(3:14)

6

788

2

LNU_7in4es

+5

(3:15)

+

(0:06)

 

+7

(4:35)

+1

(3:38)

+

(0:09)

+

(1:40)

6

1063

3

SSU_OnFire

+5

(0:47)

+1

(0:05)

 

-5

-4

+

(0:07)

+

(1:33)

4

272

4

NUWM_Stream

+1

(1:58)

+1

(0:08)

 

-2

-5

+1

(0:20)

+

(1:20)

4

286

5

TNU_College1

 

+3

(1:30)

 

 

 

-4

 

1

150

 

+ означає, що програму прийнято; - – що не прийнято; число після знаків “+” і “-” – кількість спроб здачі програми; число у дужках ­– час (у годинах та хвилинах) на якому зараховано програму. Так, наприклад, команда TNU_College1 набрала 150 балів, оскільки розв’язала одну задачу на 90-ій хвилині на 3-й спробі (90 + 3 * 20), а команда VNTU[wRabbits] набрала 788 балів: (63 + 20) + 7 + 243 + (150 + 4 * 20) + 11 + (194 + 20).


За традицією проведення даних змагань, для підвищення інтересу до церемонії нагородження, табло «заморожується» за годину до завершення змагань.

Під час проведення змагань учасники можуть спілкуватися тільки з членами своєї команди, представниками журі та оргкомітету олімпіади. За порушення правил проведення змагань команду може бути дискваліфіковано.

Відразу після закінчення олімпіади команда може направити в апеляційну комісію апеляцію у разі виявлення невірного штрафного часу, некоректної відповіді на запитання команди стосовно задача тощо. Через невеликий час журі повідомляє про своє рішення команді.